logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۵۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر؛

فیلم های "به وقت شام" ، "خجالت نکش" و "امیر" در زنجان اکران می شود

فیلم-های-"به-وقت-شام"-،-"خجالت-نکش"-و-"امیر"-در-زنجان-اکران-می-شود

در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر؛ فیلم های "به وقت شام"  فیلم "خجالت نکش" و فیلم "امیر" به نمایش درمی آید.

به گزارش موج رسا; پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر امروز 18 بهمن ماه در زنجان برگزار و سه فیلم اکران می شود.

علاقه‌ مندان برای تهیه بلیت‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از طریق سایت سینما تیکت و یا از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گیشه سینما بهمن مراجعه کنند.

در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر؛ فیلم های "به وقت شام"  فیلم "خجالت نکش" و فیلم "امیر" به نمایش درمی آید.

 فیلم سینمایی «امیر» به تهیه کنندگی سید‌ضیا هاشمی و نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما، فیلمی در ژانر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار، همه خودشون رو میکشن. فقط راه هاشون فرق میکنه.میلاد کی مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و سحر دولتشاهی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «به وقت شام» به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی‌کیا و سازمان اوج است که برای نخستین‌بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می‌پردازد.

این فیلم روایتگر داستان هواپیمای کمکی ایران برای سوریه است که برای فرود در فرودگاه دمشق دچار مشکل می‌شود و در آن هادی حجازی فر، بابک حمیدیان به همراه با جمعی ازبازیگران ایرانی، سوری و لبنانی مقابل دوربین رفته‌اند.

«خجالت نکش»، اولین ساخته بلند سینمایی مقصودی به تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین‌حسینی است. این فیلم با مضمونی کمدی، داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند ... احمد مهران‌فر و شبنم مقدمی، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر